لیست جامع و کامل بهترین سایت‌های آگهی رایگان اینترنتی تبلیغاتی

لیست جامع و کامل بهترین سایت‌های آگهی رایگان اینترنتی تبلیغاتی باعث می‌شود تا در کمترین زمان ممکن بیشترین بازخورد را داشته باشید.

چرا که تبلیغات راهی برای بازاریابی (مقاله انواع بازاریابی ) کسب و کار شما به منظور افزایش فروش یا آگاه کردن مخاطبان از محصولات یا خدمات شما است که یکی از بهترین راه‌ها معرفی در لیست بهترین سایت‌های آگهی رایگان اینترنتی تبلیغاتی و درج آگهی رایگان و غیر رایگان با هزینه کم در آن‌ها می‌باشد.

در اینترنت سایتهای آگهی و تبلیغات زیادی وجود دارد که به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند.

انتخاب بهترین سایت برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع کسب و کار: برخی از سایتهای آگهی و تبلیغات بیشتر برای کسب و کارهای خاصی مناسب هستند. به عنوان مثال، سایتهای تخصصی مانند تخصصم اینه، دیوار و شیپور برای درج آگهی خرید و فروش کالا و خدمات مناسب هستند.
  • دامنه مخاطب: برخی از سایتهای آگهی و تبلیغات مخاطبان بیشتری نسبت به سایر سایتها دارند.
  • هزینه: برخی از سایتهای آگهی و تبلیغات رایگان هستند و برخی دیگر هزینه دارند. هزینه درج آگهی در سایتهای مختلف متفاوت است و باید با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

با توجه به این عوامل، می‌توان تعدادی از سایتهای آگهی و تبلیغات را به عنوان بهترین سایتها معرفی کرد.

لیست بهترین سایت های درج آگهی و درج تبلیغات اینترنتی

این مورد برای این مهم است که تا زمانی که مشتری مستقیما با شما معامله کند و واقعا محصولات یا خدمات شما را بخرد، تبلیغات شما ممکن است به ایجاد اولین برداشت و شناخت آن‌ها از تجارت شما کمک کند و به این طریق شناخته شوید.

این راهنما و لیست بهترین سایت‌های آگهی رایگان اینترنتی تبلیغاتی که باید بدانید به شما کمک و توصیه می‌کند که کجا و چگونه تبلیغ کنید و تبلیغات چه دستاوردهایی دارد.

همچنین به شما نشان می‌دهد که چگونه فرآیند تبلیغات (مقاله تفاوت تبلیغات و بازاریابی ) را مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که ارزش پول را دریافت می‌کنید.

لیست بهترین سایت‌های آگهی رایگان اینترنتی تبلیغاتی و درج آگهی رایگان که در ادامه مهمترین مزایا و نحوه ثبت نام در سایت‌ها را نیز خواهیم گفت عبارتند از:

  • سایت دیوار
  • سایت نیازروز
  • سایت آگهی تخصصم اینه
  • سایت آگهی فای
  • سایت رایگان بفروش
  • سایت آگهی سهند یاردیم
  • سایت آگهی بانگ آگهی
  • و…

فواید ثبت آگهی در سایت آگهی و تبلیغات

در تبلیغات می‌توانید:

  • اطلاعات اولیه مانند اطلاعات تماس و آدرس وب سایت خود را ارائه دهید.
  • با اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه در مورد محصول یا خدمات خود، فروش را افزایش دهید.
  • به مشتریان در مورد تغییرات خدمات خود، راه اندازی محصول جدید، پیشنهادات ویژه و بهبودها بگویید.
  • اقدام خاصی را سریع انجام دهید. شاید مشتریان را وادار به بازدید از محل یا وب سایت شما یا استفاده از کوپن تخفیف در زمان مشخصی کنید.
  • به مشتریان فعلی کسب و کار خود را مجدد یادآوری کنید که ما هم هستیم.
  • نگرش و برداشت مردم از کسب و کار خود را تغییر یا بهبود دهید.
  • کمک به ایجاد یا توسعه یک نام تجاری متمایز برای کسب و کار شما
  • ایجاد آگاهی از کسب و کار شما
  • یک جایگاه یا جایگاه خاص در بازار ایجاد کنید.
  • و…

لیست بهترین سایت‌های آگهی رایگان اینترنتی تبلیغاتی و درج آگهی رایگان

  • سایت دیوار
  • سایت نیازروز
  • سایت نیازمندیها
  • سایت بازارها
  • سایت آگهی تخصصم اینه
  • سایت بازارعلی
  • سایت آگهی فای
  • سایت جویشگر
  • سایت رایگان بفروش
  • سایت سانیاز
  • سایت آگهی سازه
  • سایت آگهی سهند یاردیم
  • سایت آگهی بانگ آگهی

مراحل ثبت آگهی در همه سایت‌های آگهی

مراحل زیر برای همه سایت‌ها می‌باشند که باید بروید و عبارتند از:

  1. کافیه برای هر یک از سایت‌هایی که در بالا نیز اشاره شدند وارد سایت شده و ثبت نام کنید.
  2. سپس وارد پنل کاربری شده و آگهی خود را ثبت کنید.
  3. رایگان یا خرید بسته‌های تبلیغاتی از راه‌های مختلف می‌باشد که باید اقدام نمایید. اما آگهی غیر رایگان بسیار بهتر خواهد بود.
  4. در آخرآگهی شما تایید شده و منتشر می‌شود.

تبلیغات و آگهی در سایت آگهی چه کمکی به کسب و کارهای می‌کند؟

تبلیغات ابزار قدرتمندی است که کسب و کارها می‌توانند از آن برای دستیابی به مخاطبان هدف خود و افزایش فروش خود استفاده کنند.

این مقاله را نیز مطالعه کنید:  چگونه قیمت طلا تعیین می‌شود؟

چرا تبلیغات برای کسب و کار خوب است؟

این بخشی ضروری از بازاریابی است و به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا در مورد محصولات یا خدمات خود صحبت کنند و پایگاه مشتریان خود را افزایش‌دهند.

مشاغل می‌توانند از روش‌های سنتی‌تری مانند تبلیغات رایگان، تبلیغات جهان و آژانس‌های تبلیغاتی استفاده کنند.

علاوه بر این، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد، از جمله پلتفرم‌های آنلاین مانند تبلیغات فیس بوک، تبلیغات گوگل، تبلیغات بینگ، تبلیغات یوتیوب، تبلیغات TikTok، تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات توییتر، تبلیغات آمازون، تبلیغات لینکدین و تبلیغات اسنپ چت که بیشت برای کسب و کارهای داخل ایران شاید مناسب نباشند و برای کسانی که بودجه بیشتری دارند، تبلیغات برنامه‌ای و سایر گزینه‌های پیشرفته‌تر مانند تبلیغات فیسبوک، تبلیغات گوگل، تبلیغات جستجوی اپل و تبلیغات یوتیوب وجود دارد.

صرف نظر از نوع تبلیغاتی که استفاده می‌شود، مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد.

  1. در مرحله اول، به کسب و کارها کمک می‌کند تا با ارائه محصولات و خدمات خود در مقابل مشتریان بالقوه، برند را به رسمیت بشناسند.
  2. ثانیا، به آن‌ها کمک می‌کند تا به مخاطبان بیشتری دست یابند و در بازارهای جدید قرار بگیرند.
  3. ثالثا، می‌تواند به تولید سرنخ کمک کند زیرا مشتریان تشویق می‌شوند پس از دیدن یک آگهی با کسب‌وکار تماس بگیرند یا از آن خرید کنند.
  4. چهارم، می‌تواند با ترغیب مردم به خرید محصولات یا خدماتی که ممکن است قبلاً از آن‌ها اطلاعی نداشتند، به افزایش فروش کمک کند.
  5. پنجم، تبلیغات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با توجه به مشتریان خود و همگام شدن با روندهای صنعت، از رقبا جلوتر بمانند.
  6. ششم این که، تبلیغات ابزاری ارزشمند برای کسب و کارهایی است که به دنبال رشد مشتریان خود و افزایش فروش خود هستند.
این مقاله را نیز مطالعه کنید:  پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای (لیست 10 رشته با درآمد بالا و آینده شغلی تضمین شده)

با رویکرد صحیح، کسب و کارها می‌توانند از انواع تبلیغات موجود برای دستیابی به مخاطبان هدف خود و تبلیغ موثر محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

آگهی کنید و مشتریان خود را هدف قرار دهید

تصمیم بگیرید که آیا مخاطب هدف شما محلی است یا منطقه‌ای، ملی یا بین المللی یا ترکیبی.

قبل از انتخاب یک نوع رسانه، باید از تجارت رسانه و سایر منابع مستقل در مورد تیراژ یا تعداد مخاطبان آن‌ها اطلاعاتی کسب کنید.

اساسا باید بدانید که چه تعداد، کجا و چه کسی. ارقام را معمولا می‌توان به گروه‌های سنی، میانگین درآمد و سایر شاخص‌های مفید تقسیم کرد.

به یاد داشته باشید که شما موظف هستید که مطمئن شوید تبلیغات شما قانونی، شایسته، صادقانه و واقعی است.

انواع محل تبلیغات که می‌توانید داشته باشید

تبلیغات محلی

تبلیغات محلی می‌تواند برای هر کسب و کار، به ویژه مشاغل کوچک و تاجران انحصاری مفید باشد. نمونه‌هایی از تبلیغات محلی عبارتند از:

  • بروشور
  • تابلوهای سوپرمارکت، کارت پستال در ویترین مغازه‌ها
  • فضای تبلیغاتی اجاره شده در ایستگاه‌های راه‌آهن، ایستگاه‌های اتوبوس یا اتوبوس‌ها، جزایر گردشی، مراکز تفریحی یا جراحی‌های پزشکان
  • خبرنامه‌ها، برنامه‌ها و مجلات سازمان‌های محلی
  • یک تابلو در خارج از محل کسب و کار شما
  • روزنامه‌ها، مجلات و دایرکتوری‌های محلی و منطقه ای
  • دایرکتوری‌های اینترنتی/آنلاین

تبلیغات در اینترنت می‌تواند مقرون به صرفه باشد و پوشش ملی و بین المللی می‌دهد که در غیر این صورت ممکن است قادر به پرداخت آن نباشید.

نمونه‌هایی از تبلیغات اینترنتی عبارتند از:

تبلیغات در سایت‌های آگهی، خرید رپورتاژ آگهی (مقاله رپورتاژ اگهی چیست )، تبلیغات در وب سایت خود که سئو (مقاله سئو و انواع آن چیست ) می‌توانید آن را در نتایج بالای گوگل ببینید، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به روز، مرتبط و در جهت افزایش فروش است.

مشتریان خود را خوب راهنمایی کنید تا راه خود را در وب سایت شما از طریق مقالات آموزشی و… پیدا کنند و از آن‌ها سفارش داده و با شما تماس بگیرند.

این مقاله را نیز مطالعه کنید:  نکاتی که در مورد شرکت حسابداری در تهران نمی دانستید

تبلیغات کسب و کار خود در وب سایت‌های دیگر مثل آگهی در سایت‌های آگهی از تبلیغات بنر و پاپ آپ برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید و به وب سایت خود پیوند دهید.

مطبوعات تجاری و فنی مثل رادیو، سینما و…

اگر کسب و کار شما به سایر مشاغل می‌فروشد، تبلیغات در این نشریات می‌تواند راهی مفید برای به دست آوردن فروش، درخواست محصول، مشخصات بالاتر، مشارکت تجاری و حتی سرمایه گذاران بالقوه باشد.

رادیو

اکثر مردم برای موسیقی یا نظر دادن به رادیو گوش می‌دهند که اغلب در حین انجام کارهای دیگر.

بنابراین تبلیغ شما برای تاثیرگذاری بر تکرار تکیه می‌کند.

می‌توانید از ویژگی‌های خاصی مانند آب‌وهوا یا اخبار سفر حمایت مالی کنید یا اسپانسر باشید تا تبلیغات خود را برجسته کنید.

سینما

تبلیغات در سینمای محلی مدت زمان طولانی می‌تواند برای تبلیغات شما ارائه می‌دهد.

تبلیغات در فضای باز

تبلیغات در فضای باز شامل هر رسانه فضای باز از بیلبوردهای ثابت گرفته تا تبلیغات متحرک، به عنوان مثال در اتوبوس‌ها می‌شود.

ممکن است برای برخی از انواع تبلیغات در فضای باز، یعنی بیشتر پوسترها و برخی از انواع تابلوها، به مجوز برنامه ریزی نیاز داشته باشید.

روزنامه‌ها، مجلات و تلویزیون ملی

اینها ممکن است پرهزینه باشند، اما می‌توانند به شما کمک کنند تا به مخاطبان گسترده‌ای دست پیدا کنید. قبل از تصمیم‌گیری برای تبلیغ در سطح ملی، باید در مورد تعداد خوانندگان و مخاطبان راهنمایی دریافت کنید.

سوالات متداول (FAQs) در مورد لیست بهترین سایتهای درج آگهی و درج تبلیغات اینترنتی یا لیست سایتهای تبلیغاتی و درج آگهی رایگان

چگونه بهترین سایت برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین سایت برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، از جمله:

  • نوع کسب و کار: برخی از سایتهای آگهی و تبلیغات بیشتر برای کسب و کارهای خاصی مناسب هستند.
  • دامنه مخاطب: برخی از سایتهای آگهی و تبلیغات مخاطبان بیشتری نسبت به سایر سایتها دارند و در شبکه‌های اجتماعی هم فعالیت دارند که باید به این موارد توجه کنید..
  • هزینه: برخی از سایتهای آگهی و تبلیغات رایگان هستند و برخی دیگر هزینه دارند.

آیا درج آگهی در سایت‌های رایگان موثر است؟

درج آگهی در سایت‌های رایگان می‌تواند موثر باشد، اما به شرطی که آگهی شما به درستی نوشته شود و مخاطبان هدف شما را در نظر بگیرد. برای نوشتن یک آگهی موثر در سایت‌های رایگان باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • عنوان آگهی خود را جذاب و گیرا بنویسید.
  • در متن آگهی خود اطلاعات مهم و ضروری را به صورت خلاصه و واضح بیان کنید.
  • از تصاویر و ویدیوهای مرتبط برای جذابیت بیشتر آگهی خود استفاده کنید.
  • از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود در آگهی خود استفاده کنید تا در نتایج جستجو دیده شوید.
  • همچنین، برای اینکه آگهی شما در سایتهای رایگان به مخاطبان بیشتری نشان داده شود، می‌توانید از ویژگی‌های ارتقا آگهی یا آگهی ویژه سایت‌ها استفاده کنید. این ویژگی‌ها معمولا شامل پرداخت هزینه برای قرار گرفتن آگهی شما در جایگاه‌های برتر، برجسته کردن آگهی شما در نتایج جستجو یا افزایش مدت زمان نمایش آگهی شما می‌شود.

منابع:

bgateway

is

linkedin

5/5 - (1 امتیاز)

“19 آبان 1402” 6:00 ب.ظ