رپورتاژ آگهی به انگلیسی Advertorial یا Reportage نامیده میشود. این نوع آگهی در قالب گزارش، خبر یا مقاله ارائه میشود و به صورت غیرمستقیم خدمات یا محصولات یک کسب و کار را معرفی میکند.
رپورتاژ آگهی یک نوع تبلیغات بومی است که با هدف اطلاعرسانی و ترغیب مخاطب به انجام عمل خاص در قالب یک مقاله خبری یا آموزشی در رسانههای مختلف منتشر میشود.
نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب، باید نکاتی را رعایت کنید که از جمله آن ها عبارتند از:
تیتر جذاب مناسب بودن موضوع رپورتاژ با رسانه درج شده توجه به ساختار و قالب نگارشی رپورتاژ با رسانه هدف استفاده از پاراگرافهای کوتاه و مفید بیان مطالب بدون تعصب ارائه دلایل، شواهد و منابع قابل اعتماد برای تأیید صحت مطالب کال تو اکشن یا اقدام به عمل مناسب با رپورتاژ درج لینکهای مربوط به سایت یا صفحات شبکههای اجتماعیدر این مقاله تیترهای زیر را به صورت دقیق بررسی خواهیم کرد که عبارتند از:
چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم عوامل تعیینکننده هزینه رپورتاژ آگهی قوانین انتشار رپورتاژ آگهی چیست انتخاب …