مسابقات مهارت رباتیک تبریز

تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات اضافی

سایتhttp://bit.ly/2FhpV1e

با توجه به این که جهان پیش‌رفته امروز به دنبال انجام سریع کار و افزایش بازده است، استفاده از ربات‌ها به صورت وسیعی در حال افزایش می‌باشد. ایجاد چالش‌های متفاوت در ساخت و راه اندازی ربات‌ها سبب شده است که در سراسر جهان از طریق برگزاری مسابقات مختلف از افراد مستعد برای حل این چالش ها استفاده شود، در نتیجه هرسال لیگ‌های مختلفی در جهان برگزار می‌شود. اداره کل فنی‌حرفه‌ای آذربایجان شرقی به عنوان برگزارکننده مسابقات مهارتی-رباتیکی در تلاش هست تا محیطی مناسب را به جهت ارائه و تبادل دستآوردهای علمی در زمینه‌ی رباتیک پایه و صنعتی ایجاد نماید و در نظر دارد یک مسابقه رباتیک شامل سه لیگ انباردار، فوتبالیست و نمایشی را در بین دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد در شهر تبریز برگزار کند. از تمامی واجدین شرایط جهت شرکت در این مسابقات از سرتاسر کشور دعوت به عمل می‌اید.

لیگ ها

لیگ ربات انباردار (آزاد)

مسابقات ربات انباردار به منظور فراهم آوردن بستری مناسب جهت آموزش، تجربه و رقابت تکنیسین های رباتیک برگزار می گردد. شرکت کنندگان در مسابقات ربات های متحرک انباردار به رقابت در زمینه دمونتاژ، مونتاژ، نصب، تنظیم، تعمیر و نگهداری سیستم های مکانیکی ربات و همچنین برنامه نویسی، نصب، راه اندازی و رفع عیب سیستم های ربات های متحرک می پردازند.

لیگ رباتهای فوتبالیست (دانش آموزی)

انجام آزمون توانایی دانش آموز در ساخت رباتی با پایداری بالا، و مهارت کنترل در انجام بازی فوتبال است. مسابقات در سه رده سنی ۵ تا ۷ سال، ۸ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۵ سال انجام می شود و پس از قرعه کشی هر تیم به مدت ۵ دقیقه مسابقه می‌دهند. تعداد گل‌های زده شده برنده را مشخص می‌کند.

لیگ رباتهای نمایشی (دانشجویی و دانش آموزی)

در بخش رباتهای نمایشی شرکت کنندگان یک ربات خلاقانه را ساخته و در میزهایی که مختص ربات‌های دمو هستند به نمایش گذاشته می‌شوند. امتیاز بر اساس نوآوری، توانایی حل مشکل و عملکرد ربات داده خواهد شد.

زمان و مکان برگزاری

۲۳-۲۵ بهمن ۱۳۹۸ در آدرس آذربایجان شرقی، تبریز، مرکز شماره سه فنی و حرفه‌ای برگزار خواهد شد.

مسابقات مهارت رباتیک تبریز

 

شناسه آگهی : 9815e107a1655c73

“14 دی 1398” 3:16 ب.ظ

این آگهی منقضی شده است

نظرات